Når de små ting sager i hjemme-baseret virksomhed
Du har sikkert hørt før, for at høste frugterne af forretningsmæssig succes, skal du arbejde “på” din virksomhed, “ikke i” det. Dette er de fleste sikkert rigtigt… inden for rimelighedens.
80 til 90 procent af din tid skal bruges arbejder strategisk i modsætning til taktisk. Det er vigtigt, at din tid og energi være fokuseret på det store billede, fremtiden for din virksomhed og din branche.
Det er nemt at forsumpe med det taktiske eller daglige processer, der udgør din strategiske plan og det er yderst vigtigt, at du lærer tidligt på hvordan man kan udnytte din tid, energi og penge på en måde, der tillader dig at fokusere på aktiviteter, der gør penge.
Ingen tvivl om det er uddelegering, gearing og automatisering afgørende for din virksomheds succes.
Lige så vigtigt, er nødvendigheden af at udvikle en vis grad af færdighed i alle områder af din virksomhed, især som en hjemme-baseret virksomhedsejer.
Du behøver ikke at være en teknisk geni eller CPA, dog har et rimeligt niveau af forståelse i alle områder af business vil komme reelle handy og kan endda gemme dine bag, når der opstår uventede hændelser.
Hvis for eksempel du har en assistent, der tager sig at distribuere din ugentlige nyhedsbrev og hun beslutter sig for at køre med sin nye kæreste, vil du være i stand til at få dit næste problem før deadline?
Ved du, hvordan du bruger din autoresponder, shopping cart, HTML-editor, osv.? Hvad hvis din største, tid følsomme promo af året udkommer i morgen, og du ikke kan finde en erstatning assistent?
Kan du trække det ud?
Selv hvis du kan, har du adgang koder at få teknologien i bevægelse?
Som en Ulla ejer, du højst sandsynligt ikke har en stor arbejdsstyrke vil tildele igen arbejde, især hvis du er i dit første år eller to af business, så selvom du skal fokusere størstedelen af din indsats på det store billede, ikke forsømme de “små” ting.
Nogle gange kan de små ting have en enorm indflydelse.
Må ikke bekymre dig om at blive en ekspert i de områder, der er mere administrativ end ledelsesmæssige, men sørg for at du har en grundlæggende forståelse af alle områder af din virksomhed, så du ikke kan finde dig selv stående alene med bolden i hænderne og ingen idé om hvad de skal gøre med det. .
Tage lidt tid til at arbejde “i” din virksomhed.
Hvis du gøre forretninger online, skal du sørge for en opdateret master liste over alle adgangskoder, adgangskoder, medlem id’er, kontakt numre, osv.
2006 © Laurie Hayes – Ulla kilde
Seneste kommentarer